2010. május 3., hétfő

Sziasztok!
Ez így elsőre elég rossz kezdet, de nézzétek el nekem...öcsém ballagása, aztán a buli, na meg segítettem neki felkészülni az angol érettségire, úgyhogy sajna nem volt időm elvégezni a sorsolást...előbb!
Ezért úgy döntöttem, hogy két nyertes lesz. Az igazi nyertes kapja azt, amit írtam (3 füles, nyaklán, karkötő). A különdíjas kap egy fülbevalót és egy karkötőt! Remélem ezzel sikerül kiengesztelnem Titeket! :D

Na...a képek beszéljenek helyettem!
Ha valaki nem látja a nevét, az szóljon! Mondjuk egy párszor leellenőriztem! :)

























































És a szerencsééééés nyertes!!!!!!














GRATULÁLOK NEKED! :D:D















A különdíjasunk pedig nem más, mint....














Szeretnék neked is gratulálni!

10 megjegyzés:

  1. E-mail címet kérhetnék a nyertesektől? :D:D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm a játékot, remélem, lesz még :)
    és persze gratulálok a nyerteseknek :)

    VálaszTörlés
  3. :D
    persze,hogy lesz még...én köszönöm,h játszottál velem ;)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. juuuujjjjj :) nem is tudom kifejezni határtalan örömöm, hogy nyertem!!! juhéééé:) köszönöm köszönöm!! email címem: dukaianita@gmail.com :)

    VálaszTörlés
  6. ah, gratulálok én is a nyerteseknek! és köszönöm már egyáltalán a játék lehetőségét is :) további jó alkotgatást!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nyerteseknek! Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!

    Az jutott eszembe, hogy a Segítsüti és a Haitis adománygyűjtések példájára lehetne az árvízkárosultak javára gyűjtést szervezni. Persze van erre az adományvonal, meg minden, de szerintem az emberek szívesebben adakoznának, ha cserébe valami apróságot kapnának. Így gondoltam arra, hogy kreatív, saját kezükkel alkotó emberek segítségével szerveznék gyűjtést. Mindenki felajánlana valamit, amire lehetne licitálni, vagy fix összegért megvásárolni. Szerintem nem lehetetlen vállalkozás, és részünkről sem akkora erőfeszítés. Én például keresztszemezek így olyan jellegű képet/tárgyat ajánlanék fel. Persze lehet akár zsákbamacska jellegű felajánlás is, mert sokszor előfordul, hogy nincs talonban az embernek semmi. Ott csak mondjuk értéket lehetne írni (persze eszmeit...) Próbálok minél több embert megkeresni, ha olyan 5-6 főt sikerül beszervezni indítok egy oldalt, mert úgy már lenne értelme. Köszönöm, hogy elolvastad.

    Anita

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon jó ötlet...én benne vagyok! Ezt megbeszélhetnénk akkor részletesen, hogy mégis hogyan legyen.. :D

    VálaszTörlés
  10. Niki! nézz be a blogomba, kaptál tőlem valami ;) (edeskissemmi.blogspot.com)

    VálaszTörlés